Лист від Транспортної компанії “АВТОГРАД”

1372796
Марганецкий очевидец
На нашу електрону пошту надійшла наступна публікація від перевізників та працівників групи ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД” стосовно ситуації, яка склалась навколо маршрутних перевезень у нашому місті. Тому ми на відміну від продажних і провладних ЗМІ ми публікується. Хотілося б так само почути і ту сторону, яка запустила майбутній колапс з маршрутками. Але ми впевнені, що вони як завжди будуть мовчати до тих пір поки жителі не прийдуть до них на роботу запитати, що вони зробили і що планують робити!

А ось і сам лист:

Недостатньо просто ”Нових автобусних маршрутів”. Чому міська влада так істерично продовжує брехати всій громаді міста в проблемних питаннях пасажирських перевезень на загальноміських громадських автобусних маршрутах м. Марганець? Тільки факти.

Останні три тижні все місто лихоманить від чергового нового ”покращення” міської влади в сфері пасажирських перевезень. Шквал емоцій Марганчан викликало введення міською владою Нових автобусних маршрутів, і як завжди без публічного обговорення із громадою міста, усе тишком-нишком. Але цього разу на поверхню вийшла Істина, яку так марно намагалася приховувати міська влада весь цей час. І тут з міської влади полетіли й поповзли і оси, і гадюки, і гади… з обіцянкою пережити всіх.

Мало хто розуміє, що відбувається насправді. Які причини й умови зумовили таке жорстке протистояння між міською владою та громадою?

Марганчани на випередження, до настання негативних наслідків від відверто безглуздих та очевидно корупційних дій міської влади, надали чіткий сигнал, що є суспільний запит та сили і засоби на захист громадою міста своїх власних інтересів. Нанесено серйозний удар по корупційному ”гнізду” міської влади. Але ця корупційна система ще продовжує пручатися й протистояти всім Марганчанам через свої явно брехливі відео звернення.

Відповідаємо на питання: Чому так сталося? Як вирішити проблеми та чи є позитивні перспективи у сфері пасажирських перевезень на загальноміських громадських автобусних маршрутах м. Марганець?

Перш за все варто наголосити, що питання не полягає виключно в перевізниках групи ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД” (компанія складається із 12 перевізників та із 38 працівників і всі вони до єдиного Марганчани). Останні неодноразово піднімали проблеми і зверталися до влади як міської, так і обласної, з того, що необхідно змінювати саму систему пасажирських перевезень; надати належну правову оцінку та врегулювати правовідносини між пасажиром, перевізником та містом, бо з кожним місяцем ці проблеми продовжують набирати спотворених форм, і не без допомоги самої ж міської влади. На сьогодні день, проблеми перезріли й дійсно вже перейшли межу можливого терпіння громади міста.

ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД” почала з цими проблемними питаннями розбиратися самостійно, оскільки на всі звернення отримувала одну відповідь: О. Жадько не бажає співпрацювати з компанією. Вона має одного ”правильного” перевізника – депутата Марганецької міської ради В. Сметанко від партії ”БАТЬКІВЩИНА” і саме цей депутат повинен за її задумом отримати монопольне становище на ринку пасажирських перевезень, а також йому одному повинні відшкодовуватися витрати всіх перевізників по пільговим та соціальним пасажирським перевезенням за кошти місцевого бюджету (за перше півріччя цього року депутат В. Сметанко вже отримав більше 280 тис. грн. коштів міського бюджету). Тож, ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД”, вимушено, вдалася більш глибоко в проблемні питання пасажирських перевезень без міської влади як організатора таких перевезень, залучивши до цього процесу частково обласну владу, в особі депутата А. Коломоєць, а також правозахисників, експертів та спеціалізовані організації у сфері пасажирських перевезень. В результаті проведено комплексне дослідження усієї автобусної мережі міста та розроблено проект рішення про нагальну необхідність впровадження інтенсивних заходів для запуску процесу створення Єдиної функціональної загальноміської громадської автобусної мережі м. Марганець.

Слід наголосити, що повноваження щодо прийняття цього проекту рішення належать виключно міській владі як організатору пасажирських перевезень. Тож, розроблення проекту цього рішення виявилося недостатнім, також потрібна адекватна та належна правова оцінка того, що дійсно відбувається у владних кабінетах нашого міста. Бо якби міська влада просто виконувала закони, про що так часто можна чути з вуст її посадових осіб сьогодні, якби міська влада розподіляла кошти міського бюджету на компенсацію витрат пільгового та соціального проїзду між усіма перевізниками пропорційно на всіх маршрутах 100%, а не в одні руки депутата В. Сметанко, якби міська влада чула пасажирів та дбала про їх потреби, а не про свої корупційні потоки, місто сьогодні їздило б на хороших автобусах, а працівники галузі пасажирських перевезень не їхали б масово в Польщу, Латвію та Литву на заробітки, залишаючи свої сім’ї, а пасажири були б задоволені і якістю послуг, і, головне, ціноутворенням.

Натомість міська влада втрутилася у результати комплексного дослідження у характерному і притаманному тільки їй стилі. Так, Заступник Марганецького міського голови А. Приймак разом із двома депутатами Марганецької міської ради О. Бондаренко та В. Сметанко підробили офіційний Звіт ”Комплексне дослідження ринку пасажирських перевезень загального користування та вивчення попиту населення м. Марганець”, розроблений в грудні місяці 2017 року ТОВ ”Українська інвестиційно-консалтингова компанія” за кошти фонду депутата Дніпропетровської обласної ради А. Коломоєць у сумі 100 тис. грн. Усі матеріали для підготовки і оформлення цього офіційного Звіту готували у жовтні 2017 року самі ж перевізники та працівники групи ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД”, вони ж і передали їх розробнику для аналізу.

Ми живемо у такому Світі, коли фінансові засоби й доходи визначають рівень якості послуг. Світ змінюється, а наші сьогоденні ”керманичи” – ні, вони досі керують (від ”руками водять”) адміністративно-командними методами, бо так легше осідлати корупційні ”потоки”. Для них ринкові правовідносини, дотримання законності та правопорядку це чуже.

Ми всі маємо зрозуміти одну Істину: або ми почнемо оплачувати вартість послуги на рівні ринкової й тоді вона стає якісною, або платимо й надалі стільки, скільки можемо, але й тоді ж користуємося тим автобусним транспортом, що є, і не нарікаємо. Немає іншого виходу, це ринкова економіка. Вона діє за чіткими правилами і законами. Неможна керувати нею у ручному режимі. Ми повинні навчитися дотримуватися правил і законів ринкової економіки, інакше нічого не буде і все зупиниться…

Міська влада, в особі Марганецького міського голови О. Жадько та її Заступника А. Приймака, разом із двома депутатами Марганецької міської ради О. Бондаренко та В. Сметанко від партії ”БАТЬКІВШИНА”, безуспішно, протягом неповних останніх 3-х років у сфері пасажирських перевезень намагається створити для себе чергові потоки величезної корупційної чорної діри з ніким необлікованими витратами на пільговий та соціальний проїзд із місцевого бюджету. Міська влада намагаються примусити Марганчан сплачувати значну частину своїх особистих коштів у ”тінь” (у чорну готівку). Сьогодні, кожен пасажир утримує міську інфраструктуру пасажирських перевезень сплачуючи вартість проїзду з власних коштів, а міська влада прагне обкласти цього пасажира додатково корупційною ”рентою”, що забезпечуватиме її незаконне надзбагачення.

Всі новації, що пропонує міська влада, це чергові хвилі підвищення тарифів та погіршення якості послуг пасажирських перевезень. Всі Марганчани змушені будуть оплачувати з власної кишені хамство, некомпетентність та корупційну ненажерливість цих чотирьох чиновників.

Між екстенсивними заходами (змусити кінцевого споживача платити більше за проїзд (двічі через необхідність здійснення пересадки на маршрутах) у одному напрямку руху) та інтенсивними (електронні системи оплати вартості проїзду й обліку та пасажиропотоку, контролю за якістю перевезень, виведення бюджетних грошей з ”тіні”, усунення усіх інших корупційних ризиків), міська влада обирає екстенсивні. Перевізники та працівники групи ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД” обирають інтенсивні. Які з цих двох заходів обирає громада міста?

Разом із тим, бачення того, як мають розвиватися пасажирські перевезення, існує. Це бачення мають і перевізники, і працівники групи ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД”.

Навряд чи хтось зможе сказати, у т.ч. й ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД”, що пасажирські перевезення якісні, а їх ціноутворення відповідає реальній платоспроможності пасажирів. Їх сьогоденний стан та не можливість їх подальшого розвитку є прямим наслідком лише реальних корупційних дій міської влади.

Вважаємо, що Марганчани, не залежно від статусу й роду занять, будь то пасажир чи перевізник, школяр чи пенсіонер, працівник чи підприємець, повинні обрати інтенсивні заходи й почати активно тиснути на міську владу з метою ухвалення нею рішення про нагальну необхідність впровадження інтенсивних заходів для запуску процесу створення Єдиної функціональної загальноміської громадської автобусної мережі м. Марганець. Це у спільних інтересах усього міста і тих, хто прагне в ньому жити й надалі, бо міська влада себе поводить так, що має намір полишити місто в руїнах.

У подальшому, це змусить створену нами всіма Єдину функціональну загальноміську громадську автобусну мережу м. Марганець працювати автоматично й ефективно і прозоро не залежно від персон у міській владі.

Далі ринкова економіка самостійно налагодить природню і здорову комунікацію між пасажиром, перевізником та містом.

Ось нижче пропонується до уваги проект цього рішення з переліком його переваг і поясненнями.

Організація перевезень пасажирів та оплати проїзду на загальноміських громадських автобусних маршрутах у м. Марганець.

Розділ 1.

1.1. Питання, які врегульовуються цим проектом рішення:
– Муніципальне адміністрування сфери пасажирських перевезень на загальноміському громадському автобусному транспорті.
Адміністрування здійснює місто. Транспорт – ключове питання організації життєдіяльності кожного городянина. Доступність транспортної системи для пасажира мінімізує втрати його часу та спрямовує пасажира на продуктивну діяльність.
– Ефективна реалізація механізму електронного квитка.
Електронний квиток реалізується у ”чистому” вигляді без додаткових фізичних носіїв або з такими через Картку марганчанина.
– Формування автобусної мережі та впровадження плану сталого розвитку загальноміського громадського автобусного транспорту.
Розроблення та прийняття міських нормативно-правових актів, планів та програм для систематизування та подальшого адміністрування загальноміським громадським автобусним транспортом як Єдиною функціональною цілісною структурою.
– Створення механізму збору статистичної інформації.
Через запровадження електронного квитка відбудеться інтеграція у Єдину функціональну систему диспетчеризації. Можливість корекції автобусної мережі надалі одразу ж.

1.2. Структура взаємовідносин у сфері пасажирських перевезень на загальноміському громадському автобусному транспорті.
– Пасажир здійснює оплату проїзду. Кошти від реалізації квитків отримує місто (не перевізник, а саме місто!).
– Перевізник здійснює перевезення пасажирів на маршруті. Інших функцій перевізник не здійснює, адже вони не притаманні його діяльності.
– Місто встановлює вартість оплати проїзду. Місто сплачує перевізнику за здійснення перевезення пасажирів на маршруті.

1.3. Формування загальноміського громадського автобусного транспорту (автобусної мережі).
– Місто здійснює формування загальноміського громадського автобусного транспорту на підставі реального вивчення пасажиропотоку.
– Місто визначає параметри маршрутів.
– Місто визначає перевізників та укладає з ними договори.
– Місто проводить перевірки дотримання перевізниками вимог договорів із залученням органів державного контролю.

Розділ 2.

2.1. Адміністрування сфери пасажирських перевезень на загальноміському громадському автобусному транспорті.
– Розробка загальноміського громадського автобусного транспорту (автобусної мережі).
Місто здійснює формування загальноміського громадського автобусного транспорту на підставі реального вивчення пасажиропотоку.
– Визначення параметрів обслуговування маршрутів.
Відповідно до потреб пасажира в транспортному обслуговуванні місто визначає параметри маршрутів – схеми руху, кількість рейсів та графіки руху, місткість рухомого складу, екологічні вимоги до автобусного транспорту, доступність для маломобільних пасажирів тощо. Тільки тоді маршрути виставляються на конкурс (автобусні маршрути) та містом формується замовлення на пасажирські перевезення.
– Конкурси та договори про організацію перевезень.
Автобусні маршрути з визначеними параметрами виносяться на конкурс, де переможцем визначається той перевізник, який за бальною системою отримає найбільшу кількість балів.
– Контроль за виконанням умов договорів.
Контроль за виконанням умов договорів здійснюється містом із залучення органів державного контролю. Контроль за дотриманням графіків руху та якості перевезень здійснюється Єдиною автоматизованою функціональною системою диспетчеризації.

2.2. Графіки руху.
– Місто формує загальноміський громадський автобусний транспорт (автобусну мережу) та визначає графіки руху на маршрутах.
– Графіки руху прописуються у конкурсній документації та є невід’ємною частиною договорів про організацію перевезень.
– Вчасним є відправлення та прибуття автобусного транспорту з контрольних пунктів, здійсненні не раніше як за 2 хвилини та не пізніше як через 3 хвилини від часу, що затверджений графіком руху.
– Про відправлення та прибуття автобусного транспорту з контрольних пунктів, здійсненні пізніше як через 3 хвилини від часу, що затверджений графіком руху, проте які виникли внаслідок дорожньої обстановки чи обставин непереборної сили, перевізник зобов’язаний самостійно повідомити міську владу протягом 5 робочих днів.
– У випадку, якщо протягом місяця кількість вчасних відправлень та прибуття автобусного транспорту становить менше ніж 90% (окрім запізнень, що виникли внаслідок дорожньої обстановки чи обставин непереборної сили) місто повинно розірвати з перевізником договір.
– Усі несвоєчасні відправлення та прибуття автобусного транспорту вважаються такими, що не були виконанні і оплата за них перевізнику містом не здійснюється.

2.3. Типовий договір про організацію перевезень.
– Паспорт маршруту.
Предметом договору є паспорт маршруту, який включає: маршрут (з кінцевими та проміжними пунктами), графіки руху (із зазначеним часом відправлень та прибуттів), місткість автобусного транспорту, екологічні вимоги до них, доступність для маломобільних пасажирів тощо.

Серед обов’язків перевізника:
– здійснення перевезень технічно справними автобусами, що належним чином зареєстровані й є його власністю або взяті в фінансовий лізинг;
– перевезення пасажирів автобусами такої місткості, яка визначена в договорі;
– здійснення висадки та посадки пасажирів лише на зупинках, визначених договором;
– належне оформлення інформаційних трафаретів на автобусному транспорті та інформаційне забезпечення пасажирів у його салоні.

– Оплата перевізнику за здійснення перевезень.
Оплата перевізнику здійснюється у обсязі, що став фінальною пропозицією переможця на конкурсі. Місто здійснює оплату перевізнику на місяць вперед щомісячно.
– Права та обов’язки міста та перевізника, контроль за виконанням умов договору.
У договір включаються умови щодо здійснення перевірок, фіксування порушень. Підстави, коли місто повинно розірвати договір.

Розділ 3.

3.1. Автоматизована система обліку оплати проїзду.
– Програмне забезпечення.
Здійснює облік кількості пасажирів і статистичної інформації щоденно в режимі онлайн автоматично.
Збирає та аналізує інформацію з автоматизованої системи диспетчеризації про вчасність відправлення і прибуття автобусного транспорту.
Формує статистичні дані, що включають інформацію про пасажиропотік на маршруті, вчасність відправлення і прибуття автобусного транспорту, статистику валідації квитків за їх видами тощо.
– Термінали.
Здійснюють валідацію електронних та паперових квитків для оплати проїзду (паперові квитки продаються у салоні автобусу за допомогою автоматичного пристрою для іногородніх пасажирів).
Розміщуються у салонах автобусного транспорту.
– Електронний квиток.
Введення електронних квитків для оплати проїзду здійснюється безкоштовно за допомогою програми-додатку або Картки марганчанина.

Валідація (реєстрація) квитка здійснюється до моменту проїзду однієї зупинки (у автобусному транспорті).

3.2. Квитки для оплати проїзду.
– Паперовий квиток.
– Електронний квиток (-10% від вартості паперового квитка):
1. Спосіб реалізації.
Електронний квиток вводиться безкоштовно за допомогою програми-додатку або Картки марганчанина.
2. Придбання квитка.
Пасажир може придбати будь-який з видів квитків із будь-яким строком дії. Оплата за квиток здійснюється за допомогою банківської картки. Пасажир має змогу придбати кілька квитків на перед, вони будуть збережені у додатку або на Картці марганчанина.
3. Реєстрація квитка.
Пасажир здійснює реєстрацію квитка у салоні автобусного транспорту – до моменту проїзду однієї зупинки. Після реєстрації на дисплеї відображається час реєстрації, строк дії квитка та код для перевірки дійсності квитка.
4. Контроль за оплатою проїзду.
Особи, що здійснюють контроль за оплатою проїзду здійснюють перевірку електронного та паперового квитка шляхом зчитування сканером коду.
5. Квитки для школярів, студентів, пенсіонерів тощо.
Для придбання квитка за зниженою вартістю для школярів, студентів, пенсіонерів тощо необхідно зазначити серію та номер відповідного документу, що посвідчує за особою статус, після чого додаток здійснює перевірку цього документу.

3.3. Пільги з оплати проїзду.
– Спосіб надання.
Пільги надаються правом безоплатного проїзду, використовуючи Картку марганчанина та відповідне посвідчення.

Реалізація механізму безоплатного проїзду дає змогу:
– обліковувати кошти місцевого бюджету, витрачені на перевезення пільгових категорій пасажирів;
– здійснювати місту перерозподіл коштів місцевого бюджету між підрозділами та програмами;
– вимагати відшкодування місцевому бюджету цієї оплати, якщо пільги надаються з державного бюджету;
– збирати статистичну інформацію щодо проїзду пільгових категорій громадян.

Ось, як ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД” пропонувала міській владі змінити пасажирські перевезення. Але міська влада зацікавлена в іншому – це чорний нал, корупційний потік для єдиного ”правильного” перевізника – двох депутатів Марганецької міської ради О. Бондаренко та В. Сметанко від партії ”БАТЬКІВЩИНА”. Міська влада постійно саме про це й говорить публічно.

На те, аби вивести з тої ями, в якій є сфера пасажирських перевезень і, головне, рухатися далі в питаннях оновлення автобусного транспорту, підвищення якості послуг та зменшення вартості проїзду тощо…, якби, припустимо, ситуація стала ідеальною і міська влада дослухалася людей та відмовилася від своїх корупційних ідей, то це півроку. В цілому, за рік можливо повністю відпрацювати всі можливі недоліки, що будуть виявлені в ході впровадження проекту рішення. І головне, показники вартості проїзду були б приведені до рівня 2,50 грн. – 3,00 грн. максимум для усієї оновленої Єдиної загальноміської громадської автобусної мережі міста, у т.ч. і для віддалених маршрутів міста – це Городище та Енгельс.

ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД” цей проект пропонує давно. Яке головне завдання перевізника? Його завдання випускати на маршрут справний та безпечний автобусний транспорт, суворо дотримуватися графіків руху, забезпечувати безпеку перевезення пасажирів і якість, відпрацювавши всі рейси, що повинні бути за будь-яких обставин та погодних умов. Збір коштів – це не питання перевізника. Перевізник не повинен збирати кошти, водій не повинен продавати квитки, це завдання та функції організатора перевезень, тобто міської влади.

Місто досі не впровадило єдину центральну диспетчерську, хоча цей проект був розроблений ще в 2013 році. Більшість автобусів має GPS-системи, бо це зручно і для перевізника контролювати водія за показниками витрат на пальне, швидкісного режиму, дотримання рейсів тощо. І ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД” говорить дуже просто: ми не бажаємо готівки, ми не бажаємо збирати кошти, ми не бажаємо чорного налу. Місто нехай заплатить за роботу, за кожен кілометр виконаної роботи перевізником, а перевізник цю роботу буде виконувати якісно і в повному обсязі. Тоді зникнуть усі суперечності щодо пільгового проїзду, вартості проїзду, надранкових та надвечірніх рейсів і тоді багато проблем просто підуть самі собою, бо система стане з голови на ноги. Автоматизована система прибирає головний чинник проблеми – можливість втручання чиновника та будь-кого іншого. Але ж ні, міській владі простіше казати та породжувати міфи щодо перевізника, що в нього від грошей кишені роздуваються і перевізник зажерся і все таке інше. Для міської влади говорити – це не справу роботи. Наша міська влада лише заговорює проблеми, а не вирішує їх. Міська влада дуже гучно анонсує будь-які проекти в місті, але потім чомусь мовчить про реальні результати реалізації цих проектів. І постійно міська влада намагається крайнім зробити перевізника. Міська влада просто розколює суспільство і постійно стравлює між собою пасажира і перевізника. А сама стоїть осторонь усіх проблем…

Усе чого зараз прагне міська влада – це монополізувати ринок пасажирських перевезень під ”правильного” перевізника (депутатів О. Бондаренко та В. Сметанко від партії ”БАТЬКІВЩИНА”). Міська влада не керується здоровим глуздом, вона сьогодні лише тероризує усе місто: і пасажирів, і перевізників. Не має однакових правил і умов роботи зрозумілих абсолютно для усіх. Усе залежить від ранкового настрою…

Процес комунікації відсутній між міською владою та пасажирами і перевізниками. Міська влада немає дійсно фахової й професійної людини, яка розуміє економіку й готова до прийняття правильних рішень. Є лише ”схемщики” й ”відкатчики”… їм би схему закрутити й відкати отримати.

Але попри всі негаразди, ще є час і можливість аби місто оновило систему пасажирських перевезень, місто має сприяти створенню організаційних та фінансових інститутів, при яких буде гарантовано всім учасникам правовідносин законність та правопорядок у цій сфері.

Сьогодні потрібно лише одне: підтримка першої особи міста та депутатського корпусу й справа зрушиться з місця і всі проблеми будуть вирішені у найкоротший час. Місто нарешті отримає нову якість пасажирських перевезень.

Якби першій особі правильно представляли інформацію, а не доносили чутки, що тільки ведуть у постійний тупик, то, вважаємо, що вона не ворог собі, аби заводити ситуацію у глухий кут і отримувати потім за це від своїх же ж дій і рішень по голові. Хочемо наголосити, що перевізника сьогодні навіть не хочуть слухати. Ситуація надскладна. Нас чекає початок 90-х років, коли на кожній автобусній зупинці буде стояти 25-45 людей з часом очікування по 20-40 хвилин і лише один автобус у цей інтервал має їх усіх везти. А як же безпека руху? Міська влада сотворила всі умови для повторення катастрофи Городища 2010 року! Незабаром роковини цієї трагедії нашого міста і ми побачимо всіх чиновників місцевої влади біля меморіалу пам’яті. Вони будуть мати правильні вирази обличчя, будуть правильно говорити слова скорботи, але в їх головах буде все таж розруха, а в душах буде все таж пустота по відношенню до міста та людей…

17 серпня 2018 року

Олександр ПОСТАВЕЦЬ
правозахисник, адвокат

за дорученням перевізників та працівників
групи ТОВ ”Транспортна компанія ”АВТОГРАД”


Якщо у Вас є якась цікава інформація або новини міста та регіону, то надсилайте нам на нашу електронну адресу: . Ми завжди готові підтримати кожного, хто потребує допомоги. Тільки разом ми зламаємо хребет свавілля в Марганці!

ГО «Стоп Корупції» м. Марганець

stopkor.marganets@ukr.net

(066) 634 86 82

5 thoughts on “Лист від Транспортної компанії “АВТОГРАД”

  1. В автобусах водители курят! разговаривают по телефону во время езды ! Хамят бабушкам и дедушкам которым уже за 80! Ты работаешь в городе и платишь копеечные налоги-значит надо обязать 1 место льготное ! И не надо говорить экономически обгрунтовано !Экономически обгрунтованная цена это 3 грн. а не 5 грн.С 7-30 до 9 в автобуса не по 15 человек а по 30 и вечером с 5 до 6,3 то-же ! А дальше вы все равно ездите в пол часа 1 автобус -и это реалии жизни! А вы готовите нас что все равно будет повышение! Я не считаю что Автоград это лучше чем было когда каждый сам за себя! Тогда была конкуренция а сейчас совдеповский шаблон! Но и Сметанко со своими архаровцами это то-же не выход! Поэтому должно быть 2-3 -4 перевозчика и каждый со своими ценами со своими услугами! народ поймет где лучше ездить! Киосков понастроили через каждый метр и никаких услуг для людей! Освещения нет! Не облагаражена территория! Или Вам господа исполкомовцы лишь-бы деньги отмыть! Запомните “За все надо платить” и Вы то-же заплатите за свою ненажерливость

    • Хотелось бы обратиться к депутатам Хлебниковым, так как они тесно связаны с медициной!) С мая месяца марганчанам, кто был на больничном, выдали справки! Пообещав, что их в скором будущем поменяют на больничные листы! С мая месяца мы, до сих пор в надежде) Что за бардак???

  2. //…Далі ринкова економіка самостійно налагодить природню і здорову комунікацію між пасажиром, перевізником та містом…//
    Этот миф нам “вбивают” не одно десятилетие, но результат мы видим противоположный! Алчность и жадность можно усмирить только с помощью государственных регуляторов. Во всем мире государства применяют экономические меры воздействия к не добросовестным производителям услуг. Транспорт не исключение. Но с учётом украинских реалий(кумовство, сватовство, природная алчность и жадность),забудьте о рыночных механизмах! Будет то что есть ПРИ ЛЮБОЙ ВЛАСТИ! Не стройте иллюзий!

  3. Вместо того, чтобы умничать на сайте, обратил бы внимание на свой подвижной состав (маршрутки) какого они года выпуска и их тех состояние. Пора бы обновить. С таким тех средствами конкурс тебе автоград не выиграть. Умный ты наш.

  4. Це вже діловий та цивілізований підхід, розроблений фахівцями. Нормальна влада вже б взяла до уваги цей проект, взаємодії трикутника : влада, перевізник, пасажир, але у влади мета інша, корупційна схема ; влада, бюджет, “свій” перевізник, де пасажиру місця нема.

Напишіть відгук

Please log in using one of these methods to post your comment:

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s