Інклюзивна освіта в місті…

20170523_124116
Марганецкий очевидец

Революція Гідності продемонструвала прагнення українського народу до розбудови України як Європейської держави, яка ґрунтується на загальнолюдських цінностях «толерантності до різноманіття», «взаємоповаги» та «підтримки». Виходячи з цього, відбувається розбудова системи освіти за принципом «школа для всіх». А це означає, що школа відкриває двері для особливих дітей, дає їм шанс на повноцінне соціальне життя. Зараз освітянська громада працює над створенням інклюзивної моделі навчання. Інклюзивна освіта — це освітня технологія, яка передбачає навчання і виховання дітей з особливими потребами не в спеціальних закладах, а у звичайному навчальному закладі. Мета інклюзії в освіті полягає у ліквідації соціальної ізольованості, наданні можливості дітям з особливими потребами, отримати повноцінну освіту і стати основою для більш справедливого суспільства. Питання запровадження інклюзивного навчання є пріоритетом найвищої влади в нашій державі. Ним опікується Благодійний Фонд Порошенка. Протягом останніх років в Україні з’явилось чимало навчальних закладів, де створено класи інклюзивного навчання. У нашому місті таких закладів 4. Це — загальноосвітні школи №3, 7, 11 та ліцей №10. Колективи цих закладів провели значну роботу, щоб створити умови для навчання дітей: адаптовано навчальні плани та програми, фізичне середовище, залучаються фахівці для надання спеціальних корекційних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей. В штат закладів введено посади асистента вчителя. Благодійний Фонд Порошенко фінансує створення в таких закладах медіатек та кабінетів психологічного розвантаження. Так, у цьому році кошти для створення такого кабінету отримала загальноосвітня школа №3. 23 травня 2017 р. в Києві відбувся спеціалізований тренінг для працівників освітньої сфери «Інклюзивна освіта — рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати» під патронатом Благодійного Фонду Порошенка. На ньому були присутні і освітяни нашого міста: начальник відділу освіти Кострикіна В.В. та директори шкіл №3 Куржанова Н.І., школи №7 Кузуб О.М., школи №11 Волкова О.І., ліцею №10 Міщенко Н.В. Ця зустріч дала можливість знайти відповіді на багато практичних питань щодо організації інклюзивної освіти у нашому місті.

20170523_163811
Марганецкий очевидец

Джерело: ЗОШ № 3, м. Марганець

Реклама

Інклюзивна освіта в місті…: 6 комментариев

  1. В 3 школі багато діток з прийомних сімей,з приюта,дітей с ЗПР.Клас з інклюзією є,але треба більше спеціалістів для корекціі таких дітей.І ще.які спец.програми?де вони?А що до закриття спец.інтернатів і учьоби хворих діток в звичайних школах,це вобщє брєд…

  2. Какое там инклюзивное образование. У нас ни едина школа не предусмотрена для свободного передвижения детей с ограниченными возможностями, например с ДЦП.Хотя бы начать с того, что такие дети даже до школы не доедут. Да и зав. гороно Кострыкина такая, что ей еще надо учится, а не управлять.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s