Через корупцію і закриття бібліотеки мешканці Дніпропетровщини звернулися до губернатора

0_15ea0e_dd200ebd_orig-width255-height90-border0-titlestopkor
Марганецкий очевидец

Представники марганецького осередку «Стоп корупції» звернулись до голови Дніпропетровської обласної адміністрації Валентина Резніченка через безлад у комунальній сфері міста та корупційні дії з боку керівництва Марганця.

Подробиці повідомили активісти проекту.

«Ми звернулись до губернатора Дніпропетровщини з проханням втрутитись у ситуацію, яка склалася в місті. До ГО «Стоп корупції» м. Марганець звернулись небайдужі громадяни стосовно безладу в комунальній сфері та корупційних діянь з боку керівництва міста. Так нашому осередку містянин Євген Лисак надав відео із зафіксованими порушеннями в роботі комунальників під час укладання асфальтового покриття на центральній вулиці міста, сміттєві звалища у житлових районах та міні-котельні непридатні до запуску в експлуатацію.

Асфальтове покриття кладуть з порушеннями технологічних норм у невідповідні погодні умови. Матеріал укладають в один шар, рештки викидають на узбіччя, комунальники не прибирають старі бордюри та щоразу під час так званого ремонту дороги звужують проїжджу частину без погодження з відповідальними за цю сферу підрозділами поліції. Слід також зазначити, що цей проект реконструкції дороги не погоджений з іншими комунальними підприємствами і не проведені винесення або заміна комунікацій, розташованих під дорогою. Вже є факт порушення нового укладеного покриття через аварію водопровідної мережі», – зазначають активісти.

Окрім того, серед житлових будинків складують зрубані насадження, сміття звалюють в купи, які не вивозять по півроку.

«Міський голова Марганця Олена Жадько одноосібно, без проведення обговорень з територіальною громадою міста, ухвалила рішення про відключення міста від системи централізованого теплопостачання. Під виглядом даної реформи фірми, наближені до мера, шахрайськими методами, незаконно, повирізали металеві теплотраси, пограбували котельні, при встановленні електроопалення в квартирах грабують неосвічених громадян шляхом встановлення неякісного обладнання та замінюють електролічильники без відповідної документації! За свої послуги фірми беруть з громадян кошти.

Окрім того, міні-котельні, які мають забезпечувати теплом об’єкти інфраструктури, досі не введені в експлуатацію. Значна кількість об’єктів інфраструктури досі не опалюється – а це і дитячо-юнацькі спортивні школи, музична школа, професійно-технічний ліцей та гуртожиток, управління пенсійного фонду, управління соціального захисту населення, суд, прокуратура, БТІ, всі бібліотеки міста, кінотеатр «Дніпро», палац культури, управління освіти – і все це не зважаючи, що опалювальний сезон офіційно розпочався з 18 жовтня! А в більшість шкіл міста опалення надано лише з 1 січня!

Це все попри те, що місцева влада Марганця обіцяла перевести містян на автономне теплопостачання ще до початку опалювального сезону.  У патовій ситуації у сфері ЖКГ містяни вбачають бездіяльність та корупційну складову з боку відповідальних за цей напрямок чиновників міської ради. Окрім того, усі порушення та використання бюджетних коштів на неякісні роботи та послуги відбуваються з відома очільниці Марганця», – додають стопкорівці.

У зв’язку з тим, що не було попередньо посилено електромережі, є випадки постійного відключення електрозабезпечення більшості районів міста. Посилення електромереж будинків Жадько вимагає проводити коштом громадян, при цьому заявляє, що на ці роботи кошти виділені з бюджету Дніпропетровської обласної ради, зазначають активісти.

З цього приводу небайдужі жителі міста разом з ГО «Стоп корупції» м. Марганець звертались до Президента України П.О.Порошенка й отримали відповідь від Першого заступника Глави Адміністрації Президента України В.Ковальчука, що звернення надіслано до Дніпропетровської обласної державної адміністрації для невідкладного розгляду та вжиття необхідних заходів реагування та інформування про результати. Але станом на 10 січня ніяких відповідей досі не надійшло і містяни не бачать ніяких зусиль стосовно вирішення цього питання, додали активісти.

Також є багато інших фактів протиправної діяльності мера міста – один із яких це закриття бібліотечної філії №2 без погодження з Міністерством культури. Намарне нагадувати, що бібліотеки у сьогоденні – це дієві центри просвітництва і чи не єдині на місцях культурно-освітні майданчики об’єднання місцевої громади. В той час, коли під патронатом Марини Порошенко в інших містах відкривають бібліотеки – в нашому закривають, напевно для подальшого збагачення! Серед працівників бібліотечного фонду впевнено поширюється інформація про закриття наступної дитячої бібліотеки. А власне бібліотека, вважає мер Марганця, — не рентабельна, навіть якщо вона має 3600 читачів, а серед них — 600 дітей і 1000 – молодь.

Особливо обурює в цій ситуації ще й те, що чимало авторів та громадських активістів власним коштом, і ось уже постійно, поповнюють бібліотечні фонди місцевих бібліотек на Сході країни — натомість на місцях спостерігається ганебна практика знищення українських закладів культури при цьому не виділяється жодної копійки на розвиток бібліотек міста.

«Не зважаючи на викладене та керуючись Законами України, вимагаємо створити міжвідомчу комісію із залученням правоохоронних органів та провести перевірку викладених фактів і притягти винних до відповідальності», – резюмують представники марганецького міського осередку ГО «Стоп корупції».

Джерело: STOP Корупції

Реклама

Через корупцію і закриття бібліотеки мешканці Дніпропетровщини звернулися до губернатора: 11 комментариев

  1. швец контролер херов — за что жадчихе, миняйлихе, маргацкой, примаку, платонихе и каленючке по среднему заработку на оздоровление и семейные проблемы???? охерели что-ли??? за дуплийшу молчу — тут ты прав «заработала так заработала»!!!! (кстати мурло в остальных установах горсовета по окладу всего лишь)

  2. Резниченко покрывает Жадько. Поэтому из этого ничего не выйдет! Нужно бороться в городе Марганец. А у нас люди инертные — их не трогают и хорошо! А если бы вышло человек 300 к библиотеке в то время, то быстро бы переголосовали продажные депутаты

  3. Вот не поленитесь и прочитайте решение сессии от 1.12.2016 года. Посмотрите за что наше городское горе, называющее себе властью,, получает деньги, которые сами себе и назначили.

    ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ
    МАРГАНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
    VІІскликання
    18сесія

    РІШЕННЯ

    Про затвердження структури,штатного
    розпису апарату міської ради та її
    виконавчих органів на 2017 рік

    З метою здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування в межах, визначених законодавчими актами України, на підставі Указу Президента України «Про вдосконалення структури місцевих державних адміністрацій» (із змінами, внесеними згідно з указом Президента №284/2006 від 03.04.2006р.), постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів»,постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015р. №1013 «Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів», постанови Кабінету Міністрів України від 06.02.2008 року №34 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 року №482 «Деякі питання оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів, що фінансуються з бюджету», постанови Кабінету Міністрів України від 24.04.2013р. №325 «Про внесення змін у додатки до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006р.№268», наказу Міністерства праці України від 02 жовтня 1996 року № 77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів», Наказу Міністерства праці України та соціальної політики України від 31.05.2010 року №117 «Про внесення змін до Наказу Міністерства праці України від 02.10.1996р. №77»,рішення Марганецької міської ради від 25.12.2012р. №1084-43/VI «Про затвердження положення про матеріальне заохочення працівників апарату міської ради, виконавчого органу міської ради», керуючись п.5 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада –

    ВИРІШИЛА:

    1.Затвердити структуру міської ради та її виконавчих органів (додаток 1).
    2.Затвердити штатний розпис апарату міської ради та її виконавчих органів (додаток 2).
    3.Надати повноваження міському голові ініціювати питання стосовно змін у структурі та штатному розписі виконавчих органів міської радивмежах затвердженого кошторису. Приймати розпорядження щодо прийняття на роботу заступників міського голови та керуючого справами виконкомупісля затвердження кандидатур на сесії міської ради та звільняти з займаної посади у відповідності до чинного законодавства.
    4.Міському голові Жадько О.А.встановити протягом 2017 рокунадбавку за високі досягнення у праці та за виконання особливо важливої роботи, розроблення нормативно-правових актів, експертизу таких актів у розмірі 100 відсотків (включно) посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг службовця органу місцевого самоврядування та вислуги років.
    5.Секретарю міської ради Міняйло І.І., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Дуплій Л.М.,заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органуМаргацькій О.М., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Платоновій Т.В., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Приймаку А.В., керуючому справами виконкомуКаленюкН.М. встановити протягом 2017 року надбавку за високі досягнення у праці та виконання особливо важливої роботи, розроблення нормативно правових актів, експертизу таких актів у розмірі 100 відсотків (включно) посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг службовця органу місцевого самоврядування та вислуги років.
    6.Посадовим особам виконавчих органів міської ради протягом 2017 рокувстановити надбавку за високі досягнення у праці та виконання особливо важливої роботи, розроблення нормативно правових актів, експертизу таких актів у розмірі до 100 відсотків(включно)посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг службовця органу місцевого самоврядування та вислуги років.
    7.Службовцям встановити протягом 2017рокунадбавку за високі досягнення у праці у розмірі до 50 відсотків(включно)від посадового окладу з урахуванням надбавки за вислугу років.
    8.Обслуговуючому персоналувстановити протягом 2017року надбавку за складність, напруженість у роботі в розмірі до 50 відсотків (включно)від місячного окладу.
    9.Міському голові Жадько О.А. встановитипротягом 2017 року премію у розмірі 100 відсотків (включно) посадового окладу, за наявності фонду оплати праці.
    10.Секретарю міської ради Міняйло І.І., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Дуплій Л.М., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Маргацькій О.М., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Платоновій Т.В., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Приймаку А.В., керуючому справами виконкому Каленюк Н.М.протягом 2017 рокувстановитипремію у розмірі 100 відсотків (включно) посадових окладів, за наявності економії фонду оплати праці та відповідно до особистого внеску в загальні результати роботи.
    11.Посадовим особам виконавчих органів міської ради, службовцям та обслуговуючому персоналу встановити протягом 2017 року премію відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи в межах фонду преміювання, утвореного в розмірі не менше як 10 відсотків, але не більш 100 відсотків (включно) посадових окладів за наявності економії фонду оплати праці та на підставі положення про матеріальне заохочення працівників апарату міської ради,виконавчих органів міської ради.
    12. Посадовим особам виконавчих органів міської ради та службовцям протягом 2017 року здійснювати преміювання відповідно до особистого внеску в загальні результати роботи, а також до державних і професійних свят та ювілейних дат у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати за рахунок економії фонду оплати праці та на підставі положення про матеріальне заохочення працівників апарату міської ради,виконавчих органів міської ради.
    13. Міському голові Жадько О.А., секретарю міської ради Міняйло І.І., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Дуплій Л.М., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Маргацькій О.М., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Платоновій Т.В., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Приймаку А.В., керуючому справами виконкому Каленюк Н.М. надатипротягом 2017 рокуматеріальну допомогу для оздоровлення у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати при наданні щорічної відпустки.
    14. Міському голові Жадько О.А., секретарю міської ради Міняйло І.І., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органуДуплій Л.М., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Маргацькій О.М., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Платоновій Т.В., заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу Приймаку А.В., керуючому справами виконкому Каленюк Н.М.надати протягом 2017 року матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати.
    15.Посадовим особам виконавчих органів міської ради та службовцям надати протягом 2017 року матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та матеріальну допомогу для оздоровлення в розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати.
    16.Обслуговуючому персоналунадатипротягом 2017 рокудопомогу для оздоровлення в розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати.
    17.Надати повноваження міському голові,заступникам міського голови з правом фінансового та розпорядчого підпису – коригувати розмір надбавок за високі досягнення у праці та виконання особливо важливої роботи, розроблення нормативно правових актів, експертизу таких актів та розмір премії:заступникам міського голови, керуючому справами виконкому в межах затвердженого фонду оплати праці та відповідно до особистого внеску в загальні результати роботи.
    18.Надати повноваження заступникам міського голови підписувати додатки до розпорядження міського голови на встановлення надбавок та премій за підсумками роботи за поточний місяць:заступникам міського голови, керуючому справами виконкому, працівникам виконавчих органів міської ради, службовцям, обслуговуючому персоналу, за дорученнямміського голови.
    19.Завідувачу відділу бухгалтерського обліку Крамаренко А.О. здійснювати нарахування та виплати заробітної плати міському голові, секретарю міської ради, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому,працівникам виконавчих органів міської ради,службовцям, обслуговуючому персоналу в межах коштів, передбачених на оплату праці.
    20.Рішення міської ради від 24.12.2015р. №64-3/VIІ«Про затвердження структури, штатного розпису апарату міської ради та її виконавчих органів на 2016 рік», вважати таким що втратилочинність.
    21. Це рішення вступає в дію з 01 січня 2017 року і діє протягом бюджетного періоду.
    22.Облікові та розрахункові роботи по виконанню цього рішення покласти на завідувача відділу забезпечення діяльності виконкому міської ради Крапивну О.М., головного спеціаліста відділу забезпечення діяльності виконкому міської ради Малікову І.М., завідувача відділу бухгалтерського обліку Крамаренко А.О, головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку Смірнову І.В..Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на керуючого справами виконкомуКаленюк Н.М., заступника міського голови Дуплій Л.М.Контроль на постійно діючу депутатську комісію з питань планування, соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та регуляторної політики (Швець).

    МІСЬКИЙ ГОЛОВА О.ЖАДЬКО

    №607-18/VII
    «01»грудня2016р.

  4. Мне как то довелось присутствовать на заседании депутатской комиссии по бюджету, которая состоялась накануне заседания сессии от 1.12.2016 года Возглавляет эту комиссию Швец. Рассматривалось очень много бюджетных вопросов, среди которых и вопрос так называемой оптимизации библиотеки по ул.Перспективной. Дискуссия по этому вопросу была активной. Начальник отдела культуры Севастиди упорно доказывала, что данная библиотека не рентабельная(?), приводила какие то доводы, пыталась успокоить присутствующих, что работники библиотеки и читатели от этого не пострадают и т.д. Аргументом для проведения так называемой оптимизации было то, что на содержание библиотеки на ул.Перспективной необходимо около 500 тыс.грн в год. и бюджет города такими деньгами на библиотеку не располагает. На этой же депутатской комиссии рассматривались также вопросы о выделении бюджетных денег на покупку системы «Голос-Рада», которая предусматривает голосование местных депутатов с помощью нажатия кнопок , которая стоит почти 100 тыс.грн, а также вопрос о выделении 90 тыс.грн. на какой то институт для того, чтобы урегулировать вопросы транспортных перевозок в нашем городе. Итого, почти 200 тыс.грн.!!! Невзирая на мнение членов депутатской комиссии, эти вопросы были вынесены на сессию горсовета, которая состоялась 1.12.2016 года. К счастью, не один из вышеперечисленных моментов на сессии тогда не прошел (вопрос закрытия библиотеки протянулся позорным образом на следующей сессии от 20.12.2016 года), но стало абсолютно ясно, что деньги в бюджете есть. Коль собирались тратить около 200 тыс.грн на кнопочки и институт, то почему же впоследствии эти деньги не перекинуть на содержание библиотеки, а это практически ее функционирование в течении полугода?Всего 2 часа присутствия на сессии общественности нашлось почти 200 тыс грн. резервных бюджетных денег! Так это только за 2 часа!!! Вывод один — общественности надо присутствовать на каждой депутатской комиссии и тогда не будет у власти шанса губить город самым похабным и брехливым способом.

    • В одной из последних передач » Суботніх новин»,мэр города сказала,что вместо библиотеки она в городе планирует открыть Коворкинг центр! Что это такое??? Википедия:» Коворкинг в широком смысле — подход к организации труда людей с разной занятостью в общем пространстве; в узком — подобное пространство, коллективный офис. Коворкинги характеризует гибкая организация рабочего пространства и стремление к формированию сообществ резидентов и внутренней культуры.
      В контексте урбанистики коворкинги рассматриваются как разновидность «третьих мест» — городских общественных пространств, объединяющих людей для общения и творческого взаимодействия. Нередко коворкинги занимают постройки и помещения, потерявшие прежнее предназначение: заводские цеха, бывшие школы и даже церкви» Библиотека на Ворошиловке не потеряла свое предназначение,она служит людям!.На Ворошиловке очень много закрытых помещений, где можно разместить эти центры,берите,пользуйтесь! И прежде,чем его открыть мэр хочет сделать в ней ремонт, который был сделан 3 года тому назад! Опять хотим «отмыть» и тут деньги?

      • А ЖАДЬЧИХА В КУРСЕ, ЧТО У НАС ЛЮДИ СТРАДАЮТ ОТ ОТСУТСТВИЯ ТЕПЛА, СВЕТА?А Коворкинг центр пусть откроет в здании исполкома, там все равно ни хрена никто не делает.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s